Besoket

Jeg sa hun var vat nedover larene. Jeg fikk en deilig strom gjennom kroppen. For en sinnsykt fin kropp tenkte jeg inni meg. , spor hun med en sexy stemme. Jeg ringte pa, og venninna til kameraten min apnet. Jeg hadde aldri sett noen kost seg sa mye med pikken min for som hun.. Jeg begynte a massere og slikke dem sakte. , spor hun. Kjempesot, og store pupper. Jeg ser ingen grunn til a gjore motstand, sa jeg legger meg ned pa senga. Jeg la meg pa ryggen pa senga, og hun satt seg oppa.

En darlig danser

Bare de markerte knoppene
sier at hun er kvinne. Na ber hun meg
ta en pause, “legg deg pa gulvet” sier hun. Å bevege kroppen min til
musikk jeg ikke liker oppleves som a hore. Men i samme
oyeblikk tenker jeg: “Lone, hun vet vel knapt hvem jeg er. Hun kommer i et nydelig skrik og etterpa ramler hun omtrent
sammen oppa meg.”Jeg kom aldeles nydelig av tunga di” hvisker hun i oret mitt. “Kan ikke du tisse inni meg da?”Hun kler av meg ogsa og
knaggen er litt liten sa mine klar blir slengt over en av veggene til neste
toalett. Der inne blir vi staende lenge bare for a kline og kjenne pa kroppene
til hverandre. Sa har hun altsa sett nok pa meg til
at hun kjenner meg igjen da.

Erlend pa toget

Trygve tommer Soloen sin og sier at han skal av pa neste stopp, men at han alltid kommer til a huske Erlend pa toget.Jeg fylles av varme, og Trygve stonner hoyt.Han ma vare bortimot 40 gjetter jeg. Jeg merker at det blir vanskeligere a puste, men at det samtidig foles veldig godt.Han virker overrasket, men svelger fort. «Jeg har ikke lest sa mye utenom det skolen palegger meg». Mannen virker mer komfortable med meg na, han senker skuldrene og smiler mens han leser videre i boken sin.Han legger handen sin solid rundt den harde pikken min.

En handyman, del 2

– Jeg har lyst til a kle av deg, hvisker han. En stein i et vann. Jeg blir katere og katere og sliten av a sta sann.
-еh…bena mine dirrer av anstrengelse og opphisselse.Begynner a ga med meg over skulderen.

